środa, 26 października 2016

Męski z liściem

  Coś mi się udało... Mianowicie sprężyć się i skończyć szalik, żebym dziś mogła pokazać Wam zdjęcie całości :]


Duma ma ok. 19 cm szerokości i 130 cm długości. Może pasować do większej ilości ubrań niż przeciętny szalik - taki z niego spryciarz ;) . Tylko kolory są ciemniejsze, tak jak pisałam tutaj. W składzie ma tylko akryl, dzięki temu nie powinno mu zaszkodzić pranie w pralce na delikatnym programie. Jeśli ktoś miałby na niego ochotę, jest na sprzedaż. Proszę o kontakt na adres mailowy komfortownia@interia.pl .

  No... To interesy mamy za sobą, teraz jeszcze dodatek. Moja Mama bardzo lubi jesienne liście, więc postanowiłam zrobić Jej bukiet z pojedynczych liści, żeby mogła je przestawiać według własnego uznania. Oto pierwszy element:


Wymiary to ok. 19x16.5 cm, także zachowuje skalę naturalną. Nie jestem do końca pewna, co to za liść... Kojarzy mi się z klonem, ale kto go tam wie... Wzorek wzięty stąd.

  W czytaniu "Strach mędrca" P. Rothfussa - następna część "Imienia wiatru".


  Pozdrawiam wszystkich i idę łapać się za następne robótki ;) .

7 komentarzy:

  1. Super ten lisc, chetnie skorzystam z tego wzoru. Ciekawa jestem jak sie to prezentuje w calosci. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalnie to wygląda. A liść śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwie jesienny liść, a szalik - szkoda, że nie jestem mężczyzną ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego: napisz mi na komfortownia@interia.pl jakie kolory by Ci pasowały, to zrobię taki specjalnie dla Ciebie =) Inne szczegóły też możemy dogadać przez maila.

      Usuń
  4. Liść śliczny i kojarzy mi się z domem rodzinnym - tam mieliśmy kilka takich w różnych kolorach. A szaliczek na pewno cieplutki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za ciepłe słowa =) Ogrzeją mnie w razie mroźnego jesiennego wiatru =)

    OdpowiedzUsuń