czwartek, 7 lipca 2016

Chłodny spokój

  Przy zeszłotygodniowych upałach kilka razy przed południem udało mi się urządzić na balkonie miły zakątek:


Rano było bardzo przyjemnie, ciepło i trochę wiaterku :)
A od zeszłego tygodnia udało się wyszydełkować dwie serwetki:
pierwsza to lodowe sople


Zdjęcie nie oddaje rozmiarów - serwetka ma 49 cm. W upały ochłodzi, zimą będzie trafioną dekoracją świątecznego stołu.
Drugą jest rozetka


Jest praktycznie tak duża jak poprzednia (ok. 48 cm), a dodatkowo elementy ramion gwiazdy pomyślano tak, aby były nieco wypukłe, co daje trójwymiarowy efekt


Serwetka ogólnie robiona ze wzoru z gazetki Sabrina robótki 3/2007, ale ażurowe okienka w ramionach to już moja inwencja.

  W temacie czytelniczym właśnie skończyłam książkę "Bogata kobieta" Kim Kiyosaki, poradnik inwestycyjny dla kobiet napisany bardzo przystępnym, lekkim językiem. Polecam paniom, które nie znoszą swojej pracy na etacie lub mają dość martwienia się o każdy grosz. Zdjęcie okładki następnym razem ;)


10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne serwetki, i kolor i wzory

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo misternie wykonane serwetki. Nawet nie wiem , czy to kolor, czy rodzaj kordonka sprawiają, że serwetki sa takie wyrafinowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo, w takim kątku to i ja bym chętnie zasiadła i podziergała :-) Serwetki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne serwetki. I ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, mieć takie miejsce odpoczynku....Serwety ładne, nie mogę się zdecydować, która podoba mi się bardziej. Kolor to miętowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie serwetki są błękitne. Prawdziwy kolor najlepiej widać na zbliżeniu wypukłych elementów.

      Usuń
  6. Jakie piękne, chłodzące serwetki. Gdyby były metrowe, skradłabym je na mój stół.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pomyśleć... ;) Rozetkę łatwo byłoby rozwinąć do większych rozmiarów =)
      Kontakt do mnie znajduje się na profilu.

      Usuń
  7. Dziękuję wszystkim za przemiłe słowa =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki milutki kącik do dziergania, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń